hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reis blog!

Na maanden van voorbereiding, komt langzaam de dag van vertrek dichterbij. 3 April 2017 staat gepland als mijn vertrek datum.

Intussen een nieuwe fiets gekocht, een Kalkhof met 30 versnellingen, nog 3 weken de tijd om deze fiets in te rijden en eraan te wennen. Nu hopen dat het weer een beetje meezit en ik kan zorgen voor wat kilometers in de benen.

Mijn reis zal 3 maanden duren, 3 juli 2017 staat mijn terugreis gepland en vlieg ik terug van Malaga naar Nederland.

In deze 3 maanden zal ik ongeveer 9000km afleggen, mijn reis zal van Nederland naar Zuid Duitsland gaan, dan steek ik Oostenrijk over waar ik de o.a de Arlbergpas (1793M) en de Reschenpas (1520m) oversteek, daar ga ik Italië in, van hieruit richting Merano, Bolzano, Trento, Verona, Ferrara en onder Venetië blijf ik de kust volgen van waar ik een oversteek maak naar Sicilië, met een korte treinreis zal ik weer op hetzelfde punt uitkomen in Italië, hier fiets ik via de west kust naar boven, richting Genua en van hieruit fiets ik naar Monaco, dan pak ik de hele zuid Franse kust en bij Perpignan fiets ik Spanje in en blijf de kust volgen tot aan Gibraltar.

Ik zal op mijn reis blog onderweg laten weten hoe mijn reis verloopt... Leuk dat je mee reist...

Groetjes,

Hans


Reacties

Reacties

Willy Hopman

Hans, heel veel succes en vooral veel plezier. Ik ben benieuwd naar jouw verhalen.

Miranda nieuwenhuis

Je voorbereiding ziet er goed uit dus dat moet lukken Hans succes ????je kunt het????

Puk de Jong

Hoi hoi pap, vandaag is het dan zover... De dag waar je naar toe hebt geleefd, een grote uitdaging ligt aan je voeten. ik ben echt super trots op... Niet iedere dochter kan zeggen van haar 72 jarige vader dat die zo'n tocht gaat maken... Ik ga je zeker heel erg missen... Maar wat gun ik je dit... Wetend dat jij met een big smile op je fiets zit en in je sas bent... Genietend van al het moois wat op je pad ligt... In gedachte reis ik met je mee en ben ik bij je... Heel veel liefs en een dikke knuff van Puk... Ik hou van je...

Jeroen de Jong

Hoi Hans,..... Het gaat zo beginnen....je reis door europa. Na lang er naar toe geleefd te hebben kan het avontuur beginnen. Het word vast een onvergetelijke en fantastische tijd waarin je veel zult meemaken en zien. Ik wens je heel veel sterkte en ik ben supertrots op je ,ook wel stiekum een klein beetje jaloers hihi...maar via dit blog reis ik wel met je mee. Veel plezier Hans ,en vooral Geniet ervan! Groetjes....Jeroen

Jolanda Bekers-Kersten

Een dag waar je lang naar heb uit gekeken met vele voorbereidingen. Maar vandaag is het zover en ben je vanmorgen om 9.00 uur vertrokken en natuurlijk hebben we je uitgezwaaid en zien we je over drie maanden terug met mega verhalen van jou avontuur.
Wat zal ik je missen pap,maar ik gun het je van harte ,want dit is een van jou dromende je graag wilde volgen.
Normaal zie ik je zeven dagen in de week soms wel twee keer per dag en nu moeten we het even zonder elkaar doen maar volgen zal ik je zeker. Mis je nu al paps. Love you en tot 3 juli????????

Danielle versluis

Hoi opa hans heel veel fietsplezier en we gaan je zeker missen. Xxx van tygo britt en edje en danielle

Sybrand van Balen

Ik wens u heel veel succes met deze grote maar geweldige uitdaging! Geniet er natuurlijk ook van!

Jannie van Hoorn

Heel veel succes. En geniet vooral groetjes Karel en Jannie

Astrid Verweij

Heel veel suc6.

Bianca Kersten

Zet hem op Hans, een goede fietstocht gewenst

Henk Meijers

Hans, heel veel succes met deze monstertocht!

Leo Zilessen (de Horst)

Hans, zoals ik al zei tijdens het radio-interview op Omroep Berg en Dal, je bent ontzettend goed voorbereid en gemotiveerd dat weet ik, alsnog heel veel succes. En..........pas goed op!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!