hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 1

Maandag 3 April 2017

Zo... Na een lange voorbereiding ben ik vanmorgen op de fiets gestapt, een avontuur en uitdaging is begonnen.

De start vanmorgen om 9 uur, was goed koud, onderweg mijn handschoenen aan gedaan. In de loop van de middag werd het weer wel wat beter en kwam de zon er goed door.

In mijn voorbereiding had ik maximaal 300 km in totaal gefietst, waarvan de langste tocht 51 km was. Vandaag meteen 120 km. was dus pittig.

Het was een overwegend vlakke etappe, dus was mooi meegenomen.Ik ben nu in Duitsland, in de plaats Julich, in een pension tegen het centrum. Morgen gaat de reis verder naar Remagen aan de Rein, wederom plus minus 120 km. Nu een hapje eten en dan de spieren rust geven...

Fijne avond en groetjes van Hans

Reacties

Reacties

Piet Spanjers

Heb een paar mooie foto's van jouw eerste kilometers gemaakt, staan op Facebook...,prettige reis en houd ons op de hoogte altijd leuk om iets uit den vreemde te horen. Groeten Piet.

Geert en Maria Smits

Hoi hans een hele onderneming zeg. We wensen je heel veel succes, groetjes !!!

Anneke

Hallo Hans Al ken je me niet en jij mijn ook niet ???? Maar wens je heel veel veilige kilometers, Vind het supper wat je doet gr Anneke

Sybrand van Balen

Als collega van Jeroen wil ik u heel veel S6 wensen met deze onderneming, en volg graag wat u al dan niet meemaakt met deze geweldige onderneming, las dat de eerste km's goed zijn verlopen en de benen rusten, vind het super dat u deze onderneming neemt en wenst u alle goeds en S6 met deze tocht! Warme groet uit Zwolle!

Jan de haan

Hans heel veel succes met deze bijzondere missie .hoop dat het mooi weer blijft voor op de fiets .geniet van deze mooie tocht .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!