hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 2

Dinsdag 4 April 2017

De tweede dag zit er ook weer op, om 8 uur op de fiets gestapt, en om 17.00 uur na 121 km aangekomen op de plaats van bestemming Andernach aan de Rijn.

Vandaag al diverse pittige klimmen gehad, het was ook een saaie route, heel veel akkerland.

Veel op de weg gefietst, bij gebrek aan fietspaden...

Toen ik aan de Rijn kwam, toen werd het pas mooi, geen klimmen meer, aan de boulevard overal mensen op de terrassen.

De hele dag zonnig weer gehad, diverse keren op een bank even van het zonnetje genoten

Morgen fiets ik de hele dag langs de Rijn, dus er is genoeg te zien, en alles vlak.

Groetjes Hans.

P.s... Bedankt voor de lieve berichten op mijn blog, dat doet mij goed.

Reacties

Reacties

Lia Kersten

Wat leuk om op deze manier jou avontuur te volgen ???????? En wat een uitdaging en belevenis! Succes en vooral genieten ????????

Sybrand van Balen

Fijn dat dag 2 ondanks de klimmen goed is verlopen, geniet morgen route langs de Rijn wasr ik ook met m'n motor heb gereden, prachtige omgeving!
Geniet van je avontuur en heel veel S6 gewenst met mooi weer!

Miranda nieuwehuis

Aan de Rijn kun je mooi fietsen en met pondjes over naar de andere kant en bij boppard is het bar gezellig leuk daaro hebben wij vorig jaar gedaan ik probeer je te volgen Hans Tamara zet je verhaal van dag tot dag erop top????

Henk

Zet wel je fiets goed op slot daar in Deutschland, e weet maar nooit Hans.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!