hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 3

Woensdag 5 April 2017.

Ja ja, daar is hij weer, om 8 uur op de fiets gestapt, en om 18.00 uur na 126 km aangekomen in de plaats Niederolm.

Vandaag groot gedeelte van de dag de wind meegehad, blij toe, want half in de middag trok de wind flink aan.

Vertrokken met volop zon, wel koud, maar in de loop van de dag kwam er meer bewolking opzetten, heb grootste gedeelte van dag gefietst met jasje aan.

Ik heb vandaag 105 km langs de Rijn gefietst, ik ben er in mijn hele leven al vaker geweest, maar ik blijf het er mooi vinden.

Prachtige kastelen, wijnvelden, mooie gebouwen, en veel Nederlandse boten.

Morgen gaat het via Heidelberg richting Karlsruhe, met hopelijk goed weer.

Groetjes Hans.


Reacties

Reacties

Jolanda

Hallo Pap,
En dan ben je inmiddels al weer bezig met dag 4.
Het ziet er allemaal prachtig uit waar je langs komt. Wel wat frisjes dus maar hopelijk word dat steeds beter. Lekker fietsen in het zonnetje, dat is toch wat je wil.
Hoop dat je vandaag ook weer een leuke dag zult hebben en lees vanavond je verhaal graag van de dag van vandaag.
Hier in Groesland alles goed,
Veel liefs en zet 'm op????????????

Anneke

Hoi Hans vindt het zo knap van je in je eentje op de fiets ?? Maar ja als ik je foto,s zo zie is het prachtig onderweg he ,wens je succes en ik zie je foto,s graag wat je allemaal ziet onderweg Ik woon trouwens op de bisseltsebaan in mook schrijf nog wel eens wat oke toi toi

Peter

Hallo Hans, petje af. Heel knap van je ,ik hoop dat je een beetje goed weer zult hebben onderweg. Dat maakt het wat vriendelijker en prettiger om te fietsen. SUCCES !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!