hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 5

Vrijdag 7 April 2017

Wat een prachtige dag, wat betreft het weer. Vandaag was het zwoegen, met HOOFDLETTERS, de hele dag klimmen, afstappen en een stuk omhoog lopen omdat ik er fietsend niet tegenop kwam, dan weer even stilstaan om bij te komen, en als ik dacht dit is de laatste, in no time was er weer een nieuwe, en waar je een uur over doet om boven te komen, ben je in een paar minuten weer beneden. Vandaag ook maar 90 km gefietst maar het voelt als 150 km. Vandaag heb ik iemand ontmoet, die probeerde mij te bekeren. Hij had 3 bijbels bij zich, het boek van YEHOVA, en de weg die hij aflegde was de weg naar de Hemel, ik heb een half uur met hem gepraat in het Engels, maar of hij uit Engeland kwam weet ik nog steeds niet, ook zijn leeftijd weet ik niet, als ik er naar vroeg liet hij zijn grijze haren zien. Op de vraag waar hij naar toe ging, ( around Europa ) ik zal wat foto's op de site plaatsen dan hebben jullie enig idee wat hij bij zich had, daar voor geef ik nog geen € 2.00 voor. Alles zat met draadjes aan elkaar. Voor de rest ondanks het klimmen en afzien heb ik ook heel veel moois gezien. Morgen een rustdag, misschien dagje met de trein.

Iedereen een fijn weekend,

Groetjes Hans.


Reacties

Reacties

Puk de Jong

Ghihi... Dan moet ie van goede huizen komen als ie jou wil bekeren...

Sybrand van Balen

Wat een dag voor je,...die bergen is bekend bij mij, met de motor rij men erzo tegen op, heb veel bewondering voor U dat je dit doet, ik weet wat er nog gaat komen en wens u ook heel veel S6 mee, verrassend hoe mensen leven op deze aardkloot, geweldig hoe z'n persoon rond trekt met een paar spullen en simpele fiets onder zijn kont! Geniet van wat er komen gaat en dank voor uw verslag (het is leuk om te lezen)

Wim Houben

Ook voor mij een streek waar ik gefietst heb in een grijs verleden. Je zult merken dat de alpen gemakkelijker zijn als de Duitse heuvels. In de Alpen fiets je voornamelijk door de dalen, die Duitse heuvels moet je allemaal overheen. Veel succes!

Peter

Hans van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jolanda. Veel succes onderweg. Wel heel apart zulke mensen onderweg, dit zijn wel heel bijzondere momenten met verhalen om nooit meer te vergeten. SUCCES.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!