hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 6

Zaterdag 8 april 2017

Heey hoi lieve volgers van Hans zijn blog, Helaas heeft Hans vandaag geen internet dus kan hij zijn tekst en foto's niet naar mij sturen om het te plaatsen. Ik, dochter van Hans heb hem wel via de telefoon gesproken en aan de hand daarvan een berichtje geschreven... hebben jullie in elk geval een idee waar hij nu uithangt en hoe het met hem gaat... Hij klonk opgewekt en had genoten van zijn vrije dag... Inmiddels zit hij in Oostenrijk...

Vandaag heb ik een soort rustdag genomen en deze gebruikt om een stuk met de trein te reizen. Tijdens de treinreis diverse mensen ontmoet die geïnteresseerd waren in mijn plannen , Het was even een leuke afwisseling in mijn tocht. Na 95 km met de trein was het nog vroeg en het weer was zo lekker dat ik besloot om toch nog een stukje te fietsen in het zonnetje. Na 35 km kwam ik aan in Landeck waar ik nu overnacht. Morgen eerst nog een flink stuk klimmen naar de Reschenpass en daarna gaat het voorlopig lekker bergaf richting Italië.

Fijn weekend en groetjes van Hans en Puk de Jong



Reacties

Reacties

Miranda nieuwehuis

Ik ben je aan het volgen dat doe je goed ff rustpauze knap dat je al zover bent gekomen in Oostenrijk zit je nu ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!