hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 7

Zondag 9 April 2017

Zondag, voor mij zijn alle dagen Zondag

Vandaag wat later vertrokken, ik wist al dat ik een kortere dag zou hebben dan de vorige ( 80 km ) Maar wel hele pittige kilometers, eigenlijk de hele tijd klimmen met af en toe een stukje dalen, maar dat mag geen naam hebben. In no time ben je beneden, maar het venijn zit zoals gebruikelijk in de staart, 4 km echt klimmen met 13 haarspeld bochten, maaaaar ook dat heb ik overleefd.

Ik was om 14.00 uur in Nauders, daar is ook mijn slaapplek, ( daar gaan Joke en ik al div. jaren op skivakantie ) in januari nog geweest.

Morgen nog 4 km vals plat klimmen en als ik de top over ben dan ben ik in Italië en dan komt het leuke van fietsen, dan word het heel veel remmen knijpen, dat gaat alsmaar naar beneden.

De bedoeling is morgen tot Bolzano te fietsen, maar het kan ook zomaar meer worden i.v.m alsmaar naar beneden gaan.

Op de 7de dag voltooide God de natuur, en ik ben een bevoorrecht mens dat ik daar vandaag op mijn 7de fiets dag doorheen mocht fietsen en wederom mocht genieten van alles om me heen. Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden.

Veel lees en kijk plezier.

Groetjes Hans.


Reacties

Reacties

Geert en Maria

Hoi hans , mooie foto's !!! Leuk om je zo te volgen. Wij vandaag 45 km gefietst voor ons mooi tochtje !! Maar niks vergeleken bij jou!!!

Jolanda

Heey Paps,
Fijn dat jou zondag ook een mooie zondag was.
Gisteren heb ik je gemist oo mijn geboorte dag, maar goed volgend jaar op mijn 50ste verjaardag moet je er wel bij zijn. Fijn dat je voor jou op een vertrouwde plek bent aan gekomen. Morgen ben je al een week onderweg, maar er volgen nog vele weken. Rustig aan en goed dat je af en toe de trein neemt en je beentjes wat rust krijgen .
Inmiddels zul je al wel op een oor liggen want mogen moet je er weer tegen aan, het beging van week twee.
Slaap lekker voor morgen een hele fijne fiets????????dag. Denk aan je
Love You??

Willy Hopman

Hoi Hans,
Wat een mooie natuur. Ik kan me voorstellen hoe je geniet maat tegelijkertijd ook afziet.
Veel succes met de volgende kilometers.

Hans Kersten

Blijven oefenen, misschien kunnen wij dan een keer samen een grote tocht maken. Ik heb er nog genoeg in mijn hoofd zitten. Groetjes Hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!