hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 8

Maandag 10 April 2017

Vertrokken vanuit Nauders 8.15 uur gestart en gefietst tot 17.00 uur. De eerste 7 km tot aan het hoogste punt waren behoorlijk pittig en al zeker als je nog niet warm gefietst bent.

Maar dan gaat het flink bergafwaards, ik weet niet wat de maximum snelheid is voor de fiets, maar ik had 61 km per uur op de teller staan, dat is wel kicken, ik had ook nog wind mee.

Maar de laatste 40 km had ik de wind tegen en dan is het toch door stampen, maar we strepen er weer 135 km vanaf.

Ik ben nu 10 km voorbij Bolzano in het plaatsje Bronzolo.

Vandaag haast de hele dag door de Betuwe van Italië gefietst, hoofdzakelijk appels en peren, de laatste 15 km toen kwamen er ook druivengaarden bij.

Het blijkt dat de natuur hier al verder is dan bij ons, alles is al veel groener, de bloesem van het fruit is allemaal al uitgebloeid.

Verkeerd fietsen was vandaag haast niet mogelijk, omdat ik praktisch de hele dag langs de Adige rivier gefietst heb.

Nu lekker douchen, daarna lekker eten, en op tijd weer tussen die oude lappen.

Iedereen de groetjes en tot de volgend keer... Ciao.

Hans.

Puk de Jong

Nu kun je je italiaanse lessen in de praktijk brengen... Ben benieuwd of ze je begrijpen... Ti amo padre... Ciao xxx...

Jeroen

Dat gaat super! Vanaf nu kun je lekker een paar weken italiaans oefenen. Heb je nog een lekker ijsje gehad in bolzano.?

Sybrand

Wat geweldig nu al de grens gepasseerd in t mooie Italië, dat gaat erg goed en geniet van de natuur en omgeving, u komt zeker mooie plekjes tegen! Heel veel S6 gewenst en geniet!

Anneke

Hoi Hans je bent vandaag al een week onderweg en al heel wat kilometers er op zitten??? En prachtige foto,s al gezien van jou,Maar vindt je het soms niet vervelend om alleen te fietsen Nou wens je verder een hele fijne fiets reis Hans tot een andere keer doei doei fietse he gr Anneke

Wim Houben

Mooie route Hans. Sweet memories!

Miranda nieuwehuis

Gaat snel Hans je bent zo weer thuis????????

Jolanda

Topper.......je gaat goed vooruit. Inmiddels ben je al een volle week onderweg.
Het avontuur daar ontbreekt het niet aan, maar daar keek je ook naar uit.
Vandaag even bij je buurtjes langs geweest en vonden het fijn te horen dat het goed met je gaat, en vinden je een kanjer. De groetjes van hun voor jou.
Voor vanavond een rustige avond en voor morgen weer op naar een nieuwe verrassende dag met hopelijk een lekker ????????????
Liefs van ons Bekertjes????????en een poot en knuffel van Luna????????