hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 9

Dinsdag 11 April 2017

Poeh poeh... 125 km weggetrapt waarvan de laatste 45 km vol tegen de wind in, dat zuigt je wel leeg.

Bij 110 km dacht ik het is mooi geweest ik ga een slaapplek zoeken, dan ga je de route af klein dorpje in en maar hopen dat er iets is.

De eerste was het vol en de andere was dicht, in al die dorpjes is het heuvel op want die liggen allemaal tegen de hellingen, uiteindelijk heb ik wat gevonden boven een pizzeria maar daar was ik al eerder geweest, maar toen zat hij nog dicht.

Hier gaat alles dicht en pas om 17.00. Uur weer open.

Ik zit nu in het plaatsje Rivalta, ik denk 25 tot 30 km voor Verona, dat is een prachtige stad met een groot Colosseum en vooral heel lekker ijs.

Onderweg nog twee jonge Duitse jongens ontmoet met volle bepakking, die zijn onderweg naar Rome, we hebben een tijdje samen gefietst en wat fiets avonturen verteld.

Ik zit op het terras, en geniet van een heerlijke pot bier en bestel zo een lekkere pizza.

Morgen weer met frisse moed verder... Buon appetito

Groetjes Hans.

Reacties

Reacties

Toos en Fons Thooen

Hoi Hans, wij vinden het een hele prestatie die je leverd.
Hoeveel km heb je er nu op zitten en hoeveel moet je er nu nog??
Is het goed weer,of Hollands ??.
Hans, heel veel succes,erg knap.
Groetjes vanuit Groesbeek
Toos en Fons????????????????????????????????????

Sybrand

Beste Hans, wat geweldig om zo 125 km weg te trappen...wat gied fat je al in Italië zit, een geweldig mooi land qua weer en landschap met aardige mensen!
Pas op je zelf en geniet wens je natuurlijk alle beste...Buon Appetito

Miranda nieuwenhuis

Lekker Hans genietse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!