hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 11

Donderdag 13 April 2017.

Zoals gewoonlijk vertrokken.

Vandaag van Montagnana naar Ferrara, een wat saaie dag. Alsof ik in Holland fietste, heel veel akkerland en af en een stuk over de dijk langs de Adige, deze rivier is er eigenlijk al vanaf dat ik in Oostenrijk de grens over ging, mijn Tom Tom zegt als je de hele weg deze rivier volgt, je vanzelf aan de Adriatische kust komt.

Vandaag ook veel op de weg gefietst, nooit prettig maar naargelang je verder naar het zuiden gaat word het met de fietspaden ook minder.

Ik ben nieuwschierig hoe het aan de kust gaat.

Vandaag 102 km weggetrapt, is totaal 1350 km.

Ferrara waar ik nu ben is ook weer zo'n vesting stadje, maar wel groter dan Montagnana, maar de staat van de muur is waar ik nu ben een stuk minder goed onderhouden ik probeer er nog achter te komen hoe lang deze muur is.

Ik heb vandaag meerdere malen gezien dat de temperatuur tussen de 27 en 29 graden was.

Net in de stad wat wezen eten, het is heel aangenaam vertoeven op de terrasjes.

Dus dat gaat de goede kant op, ben benieuwd wat voor weer het over een week of 3 is, als ik meer in het zuiden ben.

Hier wil ik het voor vandaag bij laten.

Groetjes allemaal,

Hans.

Reacties

Reacties

Sybrand

Mooie foto's Hans, en weer vele km erbij, 1350 km totaal, ik heb grote bewondering voor je, dat je dit in je 1tje doet!
Wens je S6 de komende (feest) paasdagen en lees jou berichten met veel plezier! Groet!

Annemarie en Peter.

Hoi Hans.
Heb alles bekeken , foto,s , verslagen . Geweldig ziet het eruit.
wij vinden het super knap wat jij presteert , en dan in je eentje.
Wij doen het je niet na.
Hoop dat je nog mooie kilometers mag afleggen , en vooral genieten .
Wij wensen jou toch mooie paasdagen , en zullen zeker aan je denken.
Lieve groeten Peter & Anemarie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!