hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 12

Vrijdag 14 April 2017.

Vertrokken vanuit Ferrara richting Ravenna en daar om 17.45 uur aangekomen, na 102 km te hebben weggetrapt.

Vandaag een mooiere route dan gisteren, hoofdzakelijk gefietst op stille slingerende wegen door akkerland en langs fruittelers ,beken en slingerende stroompjes.

Door dorpjes waar je een kanon af kunt schieten zonder dat je iemand raakt, alleen de honden zijn wakker, bij elk huis wat een beetje alleen staat lopen meestal wel twee honden en die laten je graag weten dat je op hun terrein niet welkom bent.

Ik heb denk ik wel 15 km gefietst over een dijk waar alleen maar split op lag, ( waar je achterwerk alleen maar beurs van werd) door een natuur gebied van water dat gevoed wordt door de Adriatische zee, en waar ( ik heb ze niet geteld ) naar mijn schatting wel een half miljoen flamingo's aan het pootje baden waren, prachtig om te zien, en als er een paar opvlogen hoe mooi die rode kleuren dan te zien waren, ik had er achteraf in ieder geval het beurse gevoel aan mijn achterwerk voor over.

Ik ben nu op een B&B adres, daar ga ik lekker douchen, omkleden, en even de stad in.

Ik wens een ieder die mij volgt fijne paasdagen, en hopelijk mooi weer, het was hier weer 28 gr.

Groetjes en tot de volgende keer....

Hans.

Reacties

Reacties

Fons en Toos Thoonen

Hoi Hans
Je hebt al veel KM achter de rug,
ben je nu niet moe van dat getrap.
Je moet toch niet meer kunnen zitten
Wij nemen het petje voor af ,geweldige prestatie, "KLASSE"
Hans, Toos en ik wensen je ook fijne ,mooie paasdagen in Italie
Groetjes vanuit Groesbeek

Geert en Maria

Hoi hans al aardig wat km's weggefietst, Super!!! Fijne fietspaasdagen!!!!

Sjaak wijers.

Hoi Hans.ja ik volg je elke dag.het is wel mooI om de reisverhalen te lezen zo belangrijk je ook een beetje de reis aan het maken.zet hem op . Sterkte met je mooi toer.

Sjaak.

Belangrijk je moet zijn. Beleef ik

Anneke

Hoi Hans we wensen jou ook fijne Paasen ook al zit je op de fiets kijk maar goed of je de paashaas niet omver fiest ha ha grapje ??Nou fiest ze nog vindt het supper knap hoor zo veel kilometers af legt top een dag nog hele veel veilige kilometers groetjes Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!