hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 13

Zaterdag 15 April 2017.

Al weer een dag voorbij, een wat kortere dag, 80 km, de helft van de route langs de kust, en badplaatsen gefietst.

Vandaag afwisselend zonnig, met regelmatig wat bewolking, temperatuur was ook een paar graad minder dan voorgaande dagen.

Onderweg door dorpjes gekomen waar je spontaan een paar uur door zou kunnen brengen, vandaag waren er overal festiviteiten veel spellen voor de kinderen ik denk mede door Pasen.

Ik heb nog nooit zoveel hotels, en zoveel hotelnamen op een dag gezien als vandaag

Het is een aaneenschakeling van hotels.

Ik ben aanbeland in de badplaats Rimini, een ontzettend grote badplaats. Morgen weer verder, richting Pescara, misschien verder.

Vandaag sta ik op de camping, mijn tent moest ook een keer gelucht die zit al twee weken achterop.

Vandaag al om 14.00 uur op de camping, je tent opzetten, en dan is de hele middag wel lang, en vooral als je gewent bent om 100 of nog meer weg te trappen.

De hele middag slenteren door de stad, maakt je meer moe dan fietsen.

Zal wel anders zijn, maar ook dat zal wel wennen

Voor morgen iedereen smakelijk ontbijt met de paaseitjes.

Nog een dag en dan ben ik alweer 2 weken onderweg, het voelt enerzijds als al heel lang, anderzijds voelt het alsof ik net weg ben.

Groetjes, Hans.

Reacties

Reacties

Miranda nieuwenhuis

Doe je best Hans ????

Sybrand

Ziet er prachtig uit Hans, en geniet wat er komen gaat, vanuit hier ook fijne paasdagen en S6 met jou verdere onderneming

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!