hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 14

Zondag 16 April 2017

Alweer twee weken van huis, waar blijft de tijd . Gisteren in mijn tent geslapen, twee weken prachtig weer gehad, ik lig goed en wel in mijn bedje, en wat hoor ik ....tik tik tik ,ik dacht "wat is dat nou?" maar het was inderdaad regen, zat er een flinke onweersbui boven de stad en die heeft wel een uurtje of twee daar gehangen tot hij leeg was, maar mijn tent was goed droog vanmorgen. Vandaag van Rimini richting Ancona gefietst over rustige route langs de kust, maar van veraf zag ik de bui al hangen want Ancona ligt boven op een berg en ik had eigenlijk niet verder gewild, maar het was nog vroeg en ik had geen zin om morgen vroeg meteen een flinke klim voor de kiezen te hebben dus maar door gefietst. Uiteindelijk viel dat flink tegen want ik heb in de stad meer met de fiets gelopen dan er opgezeten, het was zo steil daar was niet tegen op te fietsen, alles bij elkaar heb ik er meer dan een uur over gedaan om de stad achter mij te laten.

Maar achter de stad lagen nog meer bergen dus ik dacht ik fiets net zo lang door tot ik weer aan de boulevard ben, en daar ben ik nu in de plaats Numana.

Alles bij elkaar 120 km = totaal 1650 km, niet slecht voor zo'n oude rakker.

Bij ons is er op eerste Paasdag nergens wat te doen, en tot mijn verrassing bleek er een markt te zijn die naar ik schat wel 3 km lang was met aan weerskanten kraampjes.....een flinke markt dus.

Na deze dag was de pijp wel leeg en nu lig ik te genieten van een welverdiende rust.

Groetjes aan allemaal,

Hans

Reacties

Reacties

Puk de Jong

Fijne 2de paasdag pap... Heel veel fiets plezier vandaag xxx...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!