hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 15

Maandag 17- April 2017.

Vandaag alweer de 15de dag, een halve vrije dag, de eerste 85 km met de trein gereisd en daarna nog op mijn gemak 35 km erbij gefietst. Ik was om 16.00 uur op de camping en heb daar mijn wigwam weer opgesteld, daarna lekker gedoucht.

Mijn fiets kilometers hoofdzakelijk langs de boulevard gefietst, op het strand is nog niet veel te beleven maar op de promenade des te meer. Ik zag ontzettend veel mensen die een dagje uit waren en liepen te slenteren langs het strand.

Wat wel opviel was dat de restaurants heel goed bezet waren, dat kon ik ook aan mijn neus wel merken want er kwamen allemaal lekkere geurtjes de neus binnen.

De zee is vandaag ook ontzettend ruw, dat was de voorgaande dagen niet, komt misschien door het onweer wat er is geweest.

Vannacht word ik in slaap gesust door de golven, daar lig ik plus minus 60 tot 70 mtr. vanaf.

Ik ben nu ongeveer 10 km voor Pescara, dat moet een vrij grote plaats zijn maar daar kom ik morgen wel achter.

Voor de rest is alles oke, hoop bij jullie allen ook.

Groetjes, Hans.

Reacties

Reacties

Jolanda

Heey daddy opa Hans
Het klinkt allemaal weer goed en je gaat nog steeds lekker vooruit, knap hoor, het klinkt zo ver weg en het gemis word steeds groter. Lopend door je huis en dan denkend hoe lang het nog duurt voordat je weer terug bent????????
Maar als ik dan je geweldige verhalen lees en hoe goed je het naar je zin heb doet me dat wel weer goed.
Voor nu lekker slapen en voor morgen weer een fijne fietsdag.
Veel liefs uit Groesland ????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!