hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 16

Dinsdag 18 April 2017

Alweer een dag hobbyen achter de rug, tegen achten vertrokken en om 17.00 uur arrivee op de camping.

De eerste 45 km rustig gefietst langs boulevards en een markt bezocht waar ik lekkere aardbeien gekocht heb.

De volgende 25 km waren pittig, up en down met behoorlijke klimmen erin, maar daar ben ik ook over heen gekomen.

De rest van de km was weer rustig.

Alles bij elkaar toch 123 km gefietst.

Wat opviel vandaag was dat het op de boulevards bij lange na niet zo druk was als de afgelopen dagen, maar dat zal wel door Pasen gekomen zijn.

Ik ben 6 km voorbij de Plaats Termoli.

Vandaag ook weer een leuke dag gehad, eerst sprak mij een man aan doe vroeg of ik uit Duitsland kwam. Ik zei dat ik uit holland kwam maar wel duits spreek.We hebben een gesprek gevoerd over zijn vader die in Duitsland had gewerkt en dat hij daar opgegroeid was, hij was ook wel eens in Holland was geweest.

Later vroeg ik aan iemand die langs de boulevard zat of ik daar rechtdoor kon fietsen, sprak ook hij mij in het Duits aan, ook hij had er gewerkt.

Later was ik in een supermarkt daar stond ik bij de kassa met een Italiaans echtpaar, toen ik bij mijn fiets kwam spraken zij mij aan, ze vroegen van waar ik kwam ik vertelde dat ik uit Holland kwam, bleek dat zij regelmatig in België komen.

Wij hebben onze mail adressen uitgewisseld, wie weet hoor ik nog eens wat van ze.

Nu sta ik op een camping, waar ik de enige gast ben, dus vannacht word ik niet gestoord.

Morgen weer een nieuwe dag,

Groetjes, Hans.

Reacties

Reacties

Jessica Linthof- Smits

Succes Hans, leuk om je te volgen!

Jolanda

Weer een nieuwe dag vandaag waar je waarschijnlijk nu aan het ontbijt zit om een camping only.......
Waarschijnlijk nergens geen last van gehad of gesnurk van andere mensen????????
Hopelijk zal voor jou het zonnetje schijnen. Hier schrijnt die nu ook al, al is het pas 7.15, maar wek koud want we hebben al twee nachten nacht vorst gehad.
Nou ik zou zeggen spring maar op je fiets en ga genieten van weer een nieuwe dag.
Veel liefs van ons????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!