hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 17

Woensdag 19 April 2017

Gistermiddag verkeerde beslissing genomen, het weer was goed en de zon scheen nog dus gekozen om op de camping te gaan staan. Het waaide flink en de zon scheen dus de was gedaan en daarna op de waslijn gehangen.

Op de camping was geen internet dus ben ik naar een hotel gewandeld, heb daar een pilsje gedronken en mijn berichten verzonden.

Maar toen ik buiten kwam om weer naar mijn wigwam te lopen was het flink aan het regenen, mijn was die ik opgehangen had was dus nog natter geworden in plaats van droog. De wind was ook flink in kracht toegenomen.

De hele nacht heeft het geregend en het stormde zo hard dat ik af en toe dacht, straks vlieg ik met tent en al de lucht in, maar uiteindelijk is alles mooi blijven staan.

Vandaag van Pecara via Foggia naar Mafredonia gefietst dat was in totaal 115 km.

De eerste 75 km hoofdzakelijk over de hoofdweg gereden, niet leuk wat ik de eerste 75 km aan vuil langs de weg heb zien liggen, daar kun je een vuilnisbelt mee vullen.

Onbegrijpelijk dat daar niks aan gedaan word.

Vandaag was het blik op oneindig en verstand op nul.

Het enige goede vandaag was dat ik gejaagd werd door de wind, gemiddeld 25 km per uur was maar heel gewoon.

En morgen ga ik weer gewoon verder.

Groetjes, Hans

Reacties

Reacties

Sybrand

Gelukkig heb je de weersomstandigheden doorstaan, over de vervuiling wordt het helaas alleen maar erger moch je op Sicilië terecht komen.
Hier is het weer erg koud, en komende nacht krijgen we weer nachtvorst -5 dus weer krabben morgenvroeg .
Wens je S6 en veel genieten, dan doe ik het ook als ik jou verslagen leest!

Henk Meijers

zo Hans dat gaat al aardig richting zuiden.Mooie streek lijkt me.Succe vandaag!

Sjaak wijers

Ja Hans mooi dat je er nog met veel plezier je avontuur blijft volhouden. Sterkte sjaak.

Miranda nieuwenhuis

Keihard door super richting het zuiden/de kust lijkt mij erg mooi daaro????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!