hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 19

Vrijdag 21 April 2017

Buonasera,

Mooie route vandaag, het grootste gedeelte langs de zee gefietst waar weinig auto's op reden, de zee was meestal tussen de 50 en 250 mtr. van mij af, hoe vaak ik een blik richting zee heb geworpen dat weet ik niet maar wel vaak.

Door prachtige dorpen gereden met prachtige gebouwen en straatjes, als je er in loopt waan je jezelf 100 jaar terug in de tijd toen daar nog mensen liepen met paard en wagen

Eén dorp (stadje ) was wel heel apart, toen ik binnen kwam rijden, ging ik eerst richting centrum, en dan probeerde ik links aan te houden richting zee, zo was ik al een paar keer links en rechts gefietst, en toen dacht ik wat typisch dat alle straten van links of rechts, rechtdoor of achteruit, die liepen allemaal haaks op elkaar en geen korte staatjes, maar als je erin keek was het een lange lijn.

Ik heb nagenoeg de hele dag zon gehad, maar ook de hele dag mijn jas aangehad. Zo warm als het vorige week was zo koud is het deze week, het is hoofdzakelijk de wind die het koud maakt.

Maar de wind zorgt er wel voor dat ik op mijn gemak 128 km weg kan trappen, want hij blaast nog steeds schuin van achteren.

Morgen wil een wat kortere dag maken ,mits het zonnetje er is want ik moet wat spullen wassen en die wil ik ook graag weer droog hebben.

Inmiddels ben ik al 2175 km van huis af,of ik het nog ooit terug vind dat weet ik ook niet.

Voor iedereen fijn weekend, en hopelijk goed weer.

Arrivederci , ciao ciao... Buonanotte.

Hans.

Reacties

Reacties

Jolanda????

Heey daddy Hans opa
Wat was het vandaag weer een leuke dag zo net voor het weekend want we hebben je weer even gesproken en gezien dat het goed met je gaat en dat je vooral veel plezier heb.
Top hoe je dit doet, wel jammer dat je wat minder weer heb maar dit gaat ook goed komen.
Daarom houd ik dit verhaaltje kort en we wensen je een heel fijn weekend toe.
Liefs en dikke knuffels van ons op de brem????????????

Joke

Zo... in ieder geval al een kwart van de kilometers die je wilt rijden achter je. Top. En nu maar hopen dat de wind draait en je over een aantal dagen naar boven zal blazen. Want... de westkust van Italië komt al aardig in zicht.
Maar eerst nog een stukje Sicilië toch... ?
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!