hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 21

Zondag 23 April 2017

Wat een dag, een van mijn mooiste ritten van de afgelopen 3 weken, maar ook een van de zwaardere.

De eerste 58 van de 110 km waren zo fantastisch ,58 km klimmen en dalen, boven op de klippen fietsen' de zee 150 tot 200 Mtr. onder je zien liggen en dorpen alsof ze tegen de hellingen zijn geplakt, baaien met haventjes, en altijd maar dat mooie blauw van de zee.

Er waren twee hellingen waar ik het laatste stuk moest lopen.

Het was ook een geliefd gebied bij wielrenners want ik denk dat ik wel 500 wielrenners gezien heb, tegemoet komend en ook mij voorbij fietsend.

Heb ook div. duimen omhoog gekregen van de renners.

Maar voelde mij ook een beetje op de Neurnbergring, motor rijders niet te tellen, door die bochten en de hellingen op, tussen de 150 en 180 km weet ik zeker dat ze gingen.

Op dat traject heb ik ook div. Plaatjes met gedenkstenen gezien, dus dat verwonderd mij niks.

Over de eerste 58 km heb ik dubbel zo lang gedaan als die andere 52 km.

Het tweede gedeelte was ook mooi maar wel anders, daar kon ik flink doortrappen af en toe was ik zo kort aan het water dat ik het water op mij kreeg wat tegen de rotsen omhoog spoot.

Ik was om 17.00 uur in de plaats Gallipoli, mooie grote stad waar je niet bang hoeft te zijn dat als je met een vrouw bent ze het geld niet kwijt kan.

Allemaal prachtige winkels.

Net lekker gegeten, zo meteen studio sport kijken en als de ogen open kunnen blijven nog Boer zoekt vrouw.

Allemaal nog een fijne avond, groetjes uit een warm en zonnig Italie, ( 26 gr, )

Hans.

Reacties

Reacties

Sybrand

Prachtig om te lezen hoe jij deze tocht weer volbracht hebt, ik zie het meteen voor me als ik m'n ogen sluit!
Geniet van je dag en hopelijk pak je het laatste nieuws uit Nederland mee!

Heel veel succes gewenst!

Jeroen

Ziet er mooi uit daar. Fietst toch prettiger door een mooie omgeving. Goed bezig!

Henk Meijers

Goede morgen Hans! Wat een prachtige streek. Het is een gebied van Italië waar ik ook nog wel eens heen zou willen maar dan toch met auto of vrachtwagen. Veel succes vandaag. PS . Heb post ontvangen en zal die zoals afgesproken afwerken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!