hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 22

Maandag 24 April 2017

Ik had het in gedachten' na een mooie dag volgt meestal een saaie dag en ja hoor, het was zo.

Dus vandaag maar op de automatische piloot gefietst.

Er zaten hier en daar wel een paar leuke stukken tussen, vooral als je door de dorpjes aan de zee kwam.

De eerste 5 km kwam ik wel een paar flinke mols hopen tegen die ik op moest.

Wat me vandaag vooral opviel was dat het lange kaarsrechte wegen waren, dat je het eind nauwelijks kon zien en af en toe kwam er een auto voorbij en als ik geluk had zelfs wel een fietser, maar dat was hoofdzakelijk in de buurt van een dorp.

Het was weer een heerlijke temperatuur van rond de 25 graden en een behoorlijke wind, die voor mij niet ongunstig stond, een beetje schuin achter mij vanuit zee.

Ik ben nu in de plaats Taranto, een ontzettend grote plaats met wel honderden moderne hoge flat gebouwen, ik zou het een beetje willen vergelijken met Amsterdam.

Het is wel moeilijk in zo'n grote plaats slaapplaats te vinden of je moet naar de grote 5 sterren hotels gaan.

Ik had de moed al haast opgegeven en ineens zie ik vanuit mijn ooghoek, ALBERGO... ik dacht yes dat heb ik nodig, een kamer voor € 30.00 met ontbijt, en zo goed als in het centrum, Lucky me.

Al met al vandaag weer 120 km gereden waarvan er zeker 8 verkeerd waren, door een gok te nemen die of die weg, maar dat hoort bij lange afstand fietsen.

Schiet mij net te binnen, ik ben vandaag alweer aan mijn 4de fietsweek begonnen. De tijd gaat best snel voorbij.

Morgen nog 5 km en ik heb er 2500 km opzitten.

Hier wil het bij laten, ik ga lekker een hapje eten.

Allemaal de groeten,

Hans,

Arrivederci, Ciao ciao.

Reacties

Reacties

Anneke

Hoi Hans
Hoe gaat die heb net je dag weer gelezen vindt het nog steeds super geweldig?? Zat net tedenken je bent nu al vier weken onder weg en mis je groesbeek nu al niet een beetje??? Maar wat fijn dat je vanavond lekker in een bed slaapt dat doet een mens soms goed he heerlijk morgenvroeg lekkker ontbijtje er bij. Ja soms mag je even lekker verwenne he.Nou Hans ik wens je nog heel veel veilige kilometers groetjes Anneke

Leo Zilessen

Hoi Hans,
Fantastisch dat doorzettingsvermogen van jou, maar ook dat genieten van jou, van alles wat je ziet en meemaakt. Hoe is het eigenlijk met de "Vino" en de pizza's, die MOET je toch geprobeerd hebben als je daar in Italië bent. Als je terug bent, hebben we aan een uur bij de Omroep, denk ik tijd te kort....hahaha.
Ga zo door, kerel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!