hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Nieuw nieuw nieuw, antwoord op mijn berichten 1

Nieuw nieuw nieuw,

Ik heb wat nieuws bedacht.

Uiteraard lees ik altijd jullie berichten op mijn blog en daar geniet ik van en het geeft me ook positieve kracht om door te gaan, wetende dat er veel mensen zijn die mij elke dag volgen. Nou leek het mij leuk om af en toe een bericht te maken waarin ik vragen beantwoord en reageer op jullie berichten, dit is voor mij de makkelijkste manier aangezien ik niet elke dag de tijd heb en soms ook te moe ben om alles te beantwoorden. Zo kan ik er tussendoor een notitie van maken die later op mijn blog geplaatst kan worden. Willekeurig zal ik er berichten uit pikken.

*Als voetbal liefhebber heb ik zeker het laatste nieuws meegekregen Sybrand.

*Ik zit nu inderdaad onderaan de hak van Italië. De temperatuur ligt de laatste dagen rond de 25 graden, daarvoor heb ik behoorlijk koude dagen gehad. April doet wat hij wil zeggen ze. 100 km per dag is voor mij goed te doen, ben s'avonds wel moe maar niet anders dan vroeger met een dag werken. Fons en Toos ik weet niet wat je bedoeld met hoeveel km het is tot aan de volgende bestemming?

*Ik geniet zeker onderweg Frans, regelmatig stop ik onderweg om alles in mij op te nemen en te genieten van alles om mij heen.

*Ik ben er nog over aan het denken of ik Sicilië links zal laten liggen of er toch door zal fietsen. Mijn kilometers op papier zijn er minder dan in het echt en ik ben bang dat ik aan het einde dan tijd te kort kom. Maar ik heb nog even om erover na te denken.

*Tygo en Britt een knuffel terug van opa.

*Zuid Italië is zeker de moeite waard Miranda.

*Voordeel van de fiets Sybrand, ik hoef niet te krabben.

*Deze keer geen herrie gehad op de camping Jolanda, helaas was dat de vorige keer wel.





Reacties

Reacties

Sybrand

Dank je wel Hans voor jou reactie op deze blog, fijn dat je alle nieuws uit Nederland mee krijgt en gelukkig is bij jou de temperatuur beter dan hier!
ik vind het prachtig met wat/waar je mee bezig bent, en kijk er naar uit om je volgende verslag van je te lezen en genieten van je foto's!
M'n neef woont op Sicilie (vandaar mijn interesse) in Frankefonte een prachtig eiland en plaats (en) om eens te bezoeken om te vertoeven en genieten hoe vroeger de inwoners leefden, de bezienswaardigheden, Etna, diverse arena's waar diverse popgroepen in verleden lp's cd's hebben opgenomen!
Wens jou veel S6 en geniet van wat er komen gaat!

Groet, Sybrand

Miranda nieuwenhuis

Dan moeten we met camper naar zuid italie????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!