hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 23

Dinsdag 25 April 2017

Wat een dag, eerst 7,5km de stad uit en dat ging goed, toen de volgende 40 km die liepen paralel aan de autobaan, de een keer kort er naast en dan weer een paar honderd mtr. er van af.

Het gebied was heel afwisselend, met allemaal olijven, sinaasappels en mandarijnen in de gaarden.

Maar wat ze vergeten zijn bij bepaalde straten die paralel lopen aan de autobaan een bord te zetten dat de weg op een gegeven moment doodloopt.

Zodoende heb ik regelmatig dat stuk weer terug gereden om weer een andere weg te zoeken, al met al heb ik denk ik wel 15 km omgefietst.

Tussendoor had ik al een paar maal op de vluchtstrook van de autobaan gefietst.

Ik had vandaag ook nog eens de pech dat ik de wind schuin van voren had staan, dus het was flink trappen vandaag.

Na 60 km ongeveer was ik het zo zat dat ik naar een dorp gereden en toen richting het strand (er liepen vandaag geen wegen aan het strand ) en daar zag ik een bord met station erop ik dacht dan neem ik die laatste 25 km met de trein, helaas liep er geen trein, toen de bus geprobeerd , maar die ging pas morgen mijn richting uit.

Dat betekende dat ik weer terug moest naar de autobaan, en van armoe die laatste 27 km weer naast die zoevende auto's moest gaan rijden tegen de wind in.

Maar goed ik ben toch weer op de plaats van bestemming aangekomen.

Ik ben nu in de plaats Policoro, en heb 100 km weggetrapt.

Ik was blij dat de dag om was, maar zulke dagen horen er ook bij.

Dus ik hoop dat ik de aan komende dagen leuker nieuws heb.

Allemaal een fijne avond, en tot de volgende keer.

Ciao ciao,

Hans.

Reacties

Reacties

Miranda nieuwenhuis

Da niet zo fijn dat het slecht aangegeven is .Zo fiets je inderdaad heel wat om en dan met tegenwind jammer maar je ziet leuke dingen onderweg en dan denk je ach ja tis niet anders knap hoor ik had het allang opgegeven Hans.ga zo door????

Jolanda

Bah........
Dit is een dag die je snel moet vergeten en hopelijk was dit een mallig.
Vind het ook wel een eng idee en ben dus op afstand blij dat je het goed heb doorstaan.
Nu lekker onder de wol en hopen dat er morgen een fijnere, gezellige, en makkelijker dag mag komen.
Ja het is niet overal zo goed geregeld als in Nederland.
Geniet dadelijk van je heerlijke bedje slaap lekker en morgen weer gezond op en op naar een nieuwe dag.
Ciao ciao????????????????????

Henk Meijers

Hoi Hans moest vandaag nog aan je denken toen ik, komende uit Mook, de Mookse berg opfietste met mijn oude fiets zonder versnelling. Ook wind tegen en ik was toch blij dat ik weer boven was, al was het maar een klein stukje.Ben maar meteen doorgereden naar Groesbeek. Suicces verder!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!