hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Dag 26

Hoi hoi lieve leden van Hans zijn blog,

Even een kort berichtje, net Hans aan de telefoon gehad en hij vliegt morgen terug naar Nederland. Om 5u land hij op Schiphol... Als hij terug is dan zal hij nog een verslag maken voor jullie. Het doet hem goed om de lieve reacties te lezen...

Groetjes van Hans en Puk.

Dit bericht komt net nog binnen van hem...

Vanuit een zonnig Italie wil ik iedereen bedanken, voor de weken dat jullie mij gevolgd en meegeleefd hebben, over het verloop van alle dingen die ik schreef.


Met pijn in mijn hart breek ik nu deze tocht af, maar als het moment daar is dat je het voor jezelf niet meer verantwoord vind om door te gaan en ook naar je kinderen die thuis zaten ook met de bibbers.

Vindt ik het van mezelf een wijs besluit, tot hier en niet verder.


Ik heb vandaag 3.5 uur samen op twee reisbureau's gezeten en uit laten leggen wat de mogelijkheden zijn.
Naar aanleiding van het gene dat ik te horen kreeg was er voor mij maar een conclusie, dit was het voor nu.

Dat er nog fiets reizen volgen staat vast, want toeren op mijn fiets door de vrije natuur is iets wat ik graag doe.
Wie weet treffen we elkaar op een nieuw avontuur.


Groet Hans.

Reacties

Reacties

Sybrand

Wat een goed besluit heb je genomen, wens je een goede terugvlucht.

Groet, Sybrand

Anneke

Hoi Hans,
Het is supper jammer voor jou ????
Maar ik vindt het een geweldig besluit wat je heb gedaan je fam en je zelf gaat boven alles ik wens je een goede vlucht en welkom thuis
groetjes Anneke

Willy Hopman

Hans, ik heb een diep respect voor jou.
Een heel wijs besluit heb je genomen vind ik.
Het gaat om de beleving van zo'n tocht. Om he genieten van de natuur.
Daar horen autostrada's niet bij.
Hoop je binnenkort te spreken.
Nogmaals .... respect.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!