hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Terug naar Nederland

Goedemorgen,

Ik ben klaar om terug te komen naar Nederland, alles is goed verpakt. Ik zit nu op het reisburo waar ze mij geweldig hebbn geholpen. Zometeen komt er een auto die mij ophaalt en naar de airport brengt.

Mijn doel niet gehaald maar ik keer terug met een prachtige herinnering en mooie verhalen.

Tot in Nederland,

Groet Hans.

Henk Meijers

Je wordt hier waarschijnlijk met open armen ontvangen. En ik sprak zo juist iemand die altijd in Italië op vakantie gaat en het schijnt daar heel normaal te zijn dat er bij gebrek aan fietspaden gewoon langs de snelweg wordt gefietst. En de Italiaanse snelwegen zijn nog niet overal aan de Europese normen aangepast. ( dus te smal). Dat maakt het gevoegd bij het Italiaanse temperament en rijstijl inderdaad levensgevaarlijk. Dat zijn wij Hollanders niet gewend en hoe vaak het daar mis gaat heb je zelf kunnen turven. Kom goed thuis Hans

Miranda nieuwenhuis

Je hebt groot gelijk Hans je moet jezelf niet de dood in fieten het is jammer voor je maar is niet anders je hebt het toch geprobeerd????

Herman Peters

Hoi Hans, ik heb jou vanaf het begin gevolgd en genoten van jouw reisverhalen.
Nu heb je er verstandig aan gedaan "de strijd" te staken. Volgende reis ben ik
weer van de partij!!!

Groetjes,
Herman

Sjaak wijers.

Ja Hans ik schrik wel even bij het lezen dat je stopt met je groot avontuur.wel jammer maar je hoeft je eigen niet meer te bewijzen dat heb je al vaak genoeg gedaan in je leven. Genieten is het enige wat nog geld op onze leeftijd .ik ga je mooi verhalen nu wel missen van je fiets avondtuur.je hebt het al goed gefikts.

Lia kersten

Hoi Hans, jammer dat je je doel niet bereikt hebt... maar je hebt de juiste beslissing genomen. Lijkt me zeer beangstigend en vermoeiend om op de (grote) weg te fietsen.. vind het ontzettend knap wat je nu al bereikt hebt.. ik doe het je niet na! Welkom thuis ????