hansopdefietsdooreuropa.reismee.nl

Over mij...

Ik zal mij even voorstellen... Ik ben Hans... Een positieve man van 72 jaar oud/jong en een sportman in hart en nieren... Elke week sta ik een paar uur per week een balletje te slaan op de tennisbaan, 32 x de Nijmeegse 4daagse gelopen, ben ik parapenter en sinds mijn pensioen in 2010 is daar de fiets bij gekomen, sinds die tijd heb ik al meerdere lange tochten gefietst, deze heb ik samen met vrienden gedaan, zo zijn wij onder anderen naar Santiago, Rome en Praag gefietst... Met mijn partner heb ik tussendoor ook kortere tochten gedaan zoals de Romantische Straße... De aankomende fietstocht word mijn eerste alleen en met zoveel km...

In December 2016 ben ik verhuisd en heb ik de mogelijkheid om langer van huis te zijn, toen ik hoorde dat mijn huis was verkocht is het plan langzaam aan ontstaan om een lange tocht te gaan maken. Zo werd mijn route langzaam aan zichtbaar...

Het avontuur heeft mij altijd al getrokken. En ik ben van mening dat je zoveel mogelijk dingen moet doen van je bucket-list zolang het nog kan... Ik geniet er dan ook van om actief bezig te zijn...

Geloof in morgen en in wat die dag zal brengen
En probeer alles van de zonnige kant te bekijken
Want met een positieve kijk op het leven is er geen grens aan jou mogelijkheden...

Groet Hans...


Reacties

Reacties

Fons Thoonen

Hoi Hans
Wij wensen je een mooie fietstocht.
Geniet van de mooie natuur.
En kom gezond weer terug.
Groetjes vanuit Groesbeek

enrico

in Termoli gut angekommen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!